Service

Uitgebreide service

Naast persoonlijke consulting biedt crosscorpo ook eigen after sales service aan. Om u op lange termijn goed van dienst te kunnen zijn, geven we dit onderdeel niet uit handen.
Van opslag via levering en installatie tot onderhoud verzorgen wij alle opgaves met ons eigen technische team.

Technische ondersteuning

Onze technische ondersteuning zorgt voor het volledig gereed leveren, installeren en in gebruik nemen van uw nieuwe producten.

We plannen de tijdige levering van de apparaten en de opbouw op locatie. Daarnaast verzorgen we het wettelijk voorgeschreven onderhoud van medische hulpmiddelen (STK)

Sensopro-Mobil

live demonstratie op uw locatie

We komen met onze Sensopro-Mobil rechtstreeks naar u en of verdere geïnteresseerden toe.
Wij bieden u, uw team, leden, trainers en patiënten de mogelijkheid om de Sensopro live en “hands on” te testen.

Scholing

Onze mastertrainers komen naar uw faciliteit en instrueren het team uitvoerig over de omgang met de Sensopro. Met praktijkvoorbeelden wordt de ideale inzet en beste gebruik ervan geïllustreerd.

Marketingondersteuning

Voor de promotionele presentatie van de producten vindt u in onze downloadsectie foto's, video's en studies mbt. Sensopro. Tevens bieden wij u de mogelijkheid van co-branding marketing.

Marketingondersteuning
Copyright 2020 crosscorpo GmbH
It will load necessary cookies, Youtube and Google Analytics. More details in our privacy policy and our imprint.